Οι καλύτεροι ξηροί καρποί για την διατροφή σας

Βασικός σύμμαχός σου στη διατροφή και την υγεία σου είναι αναμφίβολα και οι ξηροί καρποί. Η κατηγορία αυτή τροφών προσφέρει στον οργανισμό σου ενέργεια και πολλά θρεπτικά συστατικά, καθιστώντας την μία από τις καλύτερες επιλογές για το διατροφολόγιό σου αλλά και την επίτευξη των στόχων σου, δηλαδή την απώλεια βάρους και τη διατήρηση της υγείας σου.

Ωστόσο, ο καθένας από αυτούς, περιέχει συγκεκριμένα συστατικά, που μπορούν να σε βοηθήσουν σε συγκεκριμένους κάθε φορά τομείς της υγείας σου. Ποιοι είναι οι κατάλληλοι για κάθε περίσταση, αλλά και ποιοι είναι οι καλύτεροι και χειρότεροι για τη διατροφή σου;

Ποιοι είναι οι καλύτεροι ξηροί καρποί για την διατροφή;

Οι καλύτεροι για τη διατροφή σου είναι: τα φιστίκια Αιγίνης, τα αμύγδαλα και τα κάσιους.Όλοι οι ξηροί καρποί αποτελούν μια καλή επιλογή για την διατροφή σου, μιας και είναι πλούσιοι σε Ω-3 λιπαρά, φυτικές ίνες και πρωτεΐνες που σε κάνουν να νιώθεις χορτάτη. Ωστόσο, οι καλύτερες από αυτές οι τρεις παραπάνω κατηγορίες, που περιέχουν μεγαλύτερο ποσοστό πρωτεϊνών και μικρότερο λιπαρών.

Καλύτερη επιλογή για την καρδιακή σου λειτουργία: τα καρύδια. Εν αντιθέσει με τη διατροφή σου, οι εν λόγω ξηροί καρποί σε βοηθούν πολύ με την υγεία σου και κυρίως στη λειτουργία της καρδιάς σου. Ο λόγος; Περιέχουν υψηλά ποσοστά άλφα λινολεϊκού οξέος που περιέχουν βοηθούν στην αντιμετώπιση των αρρυθμιών και στην σωστότερη λειτουργία της καρδιάς σου.

Ιδανικοί ξηροί καρποί για την λειτουργία του εγκεφάλου σου: τα αράπικα φιστίκια. Περιέχουν μεγάλες ποσότητες φυλλικού οξέως, που προστατεύει τον εγκέφαλό σου από την εξασθένιση και συμβάλλει στην καλύτερη λειτουργία του.

Ιδανικές επιλογές για την κατάθλιψη και το στρες: τα φιστίκια Βραζιλίας και τα πεκάν. Στρες και κατάθλιψη μπορούν να προληφθούν με τον πιο απλό τρόπο, μέσω της διατροφής σου. Ο τρόπος; Κατανάλωσε συχνότερα τους συγκεκριμένους ξηρούς καρπούς, που είναι πλούσιοι σε σελήνιο, συστατικό που συμβάλλει στην πρόληψη αυτών των ασθενειών.

Καλύτεροι ξηροί καρποί για την πρόληψη ασθενειών: τα αμύγδαλα. Σχετικά χαμηλά σε θερμίδες, τα αμύγδαλα διαθέτουν περισσότερο ασβέστιο από οποιονδήποτε άλλο καρπό, που τα καθιστά μια εξαιρετική τροφή για την υγεία σου. Επιπλέον, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και βιταμίνη Ε, ένα αντιοξειδωτικό που βοηθά στην καταπολέμηση των φλεγμονών.

Πηγή: missbloom.gr