Οι αλλαγές του Ζούκερμπεργκ «ρίχνουν» το Facebook
«Δεν έχουν ακόμη αποφέρει τα αναμενόμενα» οι αλλαγές που δρομολόγησε στο Facebook o Μαρκ Ζούκερμπεργκ.
Όπως αποδεικνύεται, οι πρόσφατες τροποποιήσεις που έγιναν στο News Feed είχαν ως αποτέλεσμα να μειωθεί ο χρόνος που περνούν οι χρήστες του Facebook στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ έκανε γνωστό ότι έως σήμερα, έχει υπάρξει μια μείωση του χρόνου των χρηστών κατά 5% περίπου ή 50 εκατομμύρια ώρες τη μέρα. Μείωση υπήρξε και στα βίντεο που εξαπλώνονται και γίνονται viral.
Οι ενεργοί μηνιαίοι χρήστες έφθασαν τα 2,13 δισεκατομμύρια στο τέλος του 2017, ενώ οι ενεργοί ημερήσιοι χρήστες τα 1,4 δισεκατομμύρια κατά μέσο όρο (αύξηση 14% έναντι του Δεκεμβρίου 2016). Είναι πάντως αξιοσημείωτη η -για πρώτη φορά στην ιστορία του Facebook- μείωση των ημερήσιων χρηστών του στις ΗΠΑ και τον Καναδά κατά περίπου 700.000.
Ο Ζούκερμπεργκ είπε ότι οι αλλαγές στους αλγόριθμους που καθορίζουν την εμφάνιση των ειδήσεων στους λογαριασμούς των χρηστών, θα ωφελήσουν την εταιρεία σε βάθος χρόνου, ενώ χαρακτήρισε το 2017 «ένα δυνατό, αλλά επίσης δύσκολο έτος».
Το Facebook, που έδωσε στη δημοσιότητα τα τελευταία οικονομικά στοιχεία του, εμφάνισε άνοδο εσόδων 47% το 2017, ξεπερνώντας τα 40 δισεκατομμύρια δολάρια, και αύξηση κερδών 56% στα σχεδόν 16 δισεκατομμύρια δολάρια.
Πηγή: insider.gr