Τεχνολογία

Η Κύπρια που «κατέκτησε» την Ευρώπη με μια απλή επιχειρηματική ιδέα. Πώς έκανε το ποπ κορν εξαγωγική επιχείρηση!



H Κασσάνδρα Σταύρου το 2011 ίδρυσε την «ProperCorn» που πουλάει κάθε μήνα 3 εκατ. πακετάκια του γνωστού σνάκ σε 14 χώρες της Ευρώπης.

Η αρχή έγινε το 2009 όταν η Κασσάνδρα αποφάσισε πως η δουλειά που έκανε στο χώρο της διαφήμισης δεν την εξέφραζε και το πτυχίο της νομικής έμοιαζε σαν να μην ήταν γραφτό να αξιοποιηθεί. Η Κάσσανδρα πάντα ενδιαφερόταν για την επιχειρηματικότητα και αποφασισμένη να δημιουργήσει ένα σνακ που δεν θα θυσιάζει ούτε την γεύση αλλά ούτε και την υγεία του καταναλωτή, στα 25 εγκατέλειψε τη δουλειά της για να φτιάξει τη δική της εταιρεία. Μερικά χρόνια μετά την ίδρυση της, τα προϊόντα της Propercorn είναι διαθέσιμα στη Βρετανία, τη Γαλλία, την Ιρλανδία, την Ολλανδία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο και σε άλλες 8 ευρωπαϊκές χώρες, ανάμεσα τους και η Κύπρος. «Από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, ήθελα να ανοίξω τη δική μου επιχείρηση. Κατά καιρούς είχα πολλές ιδέες, αλλά καμιά από αυτές δεν έμοιαζε να είναι υλοποιήσιμη, μέχρι πριν από 7 χρόνια που μέσω μιας προσωπικής ανάγκης μου ήρθε η ιδέα να φτιάξω πόπ κορν, ως ένα υγιεινό σνακ, που θα μου πρόσφερε γεύση, εμφάνιση και ποιότητα», ανέφερε σε συνέντευξη της στην εφημερίδα «City».

Η επιχειρηματίας, που ζει και εργάζεται στο Λονδίνο, το τελευταίο δώρο που της έκανε ο πατέρας της λίγο πριν πεθάνει, ήταν μια μηχανή για πόπ κορν. «Τότε ήταν που έδεσαν όλα, ένιωθα ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή για να το κάνω, αλλά όταν μου θύμισε η μητέρα μου το περιστατικό, ήταν σαν το κομμάτι που έλειπε από το παζλ για να υλοποιήσω όλο αυτό που είχα στο μυαλό μου. Έτσι παραιτήθηκα από τη θέση μου στη διαφημιστική εταιρεία και ξεκίνησα να κυνηγάω το όνειρο μου».

Οι συσκευασίες της ProperCorn, έχουν την προσωπική πινελιά της Κασσάνδρας, αφού εξαιτίας της εμπειρίας της στο χώρο της διαφήμισης, σχεδίασε μία ελκυστική συσκευασία. «Ο κόσμος όταν στεκόταν στην ουρά, έβλεπε στο σταντ ένα προϊόν με ωραία χρώματα και σχέδια που του κινούσαν την περιέργεια και άρχιζε να αγοράζει για να δοκιμάσει αυτό το καινούργιο προϊόν. Όπως φαίνεται τους άρεσε και άρχισαν να το αγοράζουν και να το παραγγέλνουν φανατικά».

Σε μία άλλη συνέντευξη της στην «Guardian», η Κασσάνδρα, μεταξύ άλλων, μίλησε για το όραμα της ίδιας και της ομάδας της: «Η μάρκα πωλείται σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες. Επόμενος στόχος είναι η παγκόσμια αγορά».

Το 2016, το «Veuve Clicquot Business Woman» στη Βρετανία, απένειμε στην νεαρή Κύπρια το Βραβείο Νέας Γενιάς, για τη γυναικεία επιχειρηματικότητα. Την ίδια χρονιά, βραβεύθηκε στα «12α Βραβεία Madame Figaro Γυναίκες της Χρονιάς 2016» στην κατηγορία Τράπεζα Κύπρου Καινοτομία.

Πηγή: mixanitouxronou.com



Source link