Τεχνολογία

Kinsen Hellas και DIS κατακτούν το Gold Award στα ΔΕΗ BITE Awards 2023


02 Oct Kinsen Hellas και DIS κατακτούν το Gold Award στα ΔΕΗ BITE Awards 2023

Posted at 01:16h
in BUSINESS
by Soustas

H Kinsen Hellas, στην επιτυχημένη διοργάνωση ΔΕΗ BITE Awards 2023, κατέκτησε το Gold Award στην κατηγορία CRM Συστήματα, Ψηφιακό Μάρκετιγκ και Πωλήσεις με τη λύση Microsoft Dynamics 365 Sales (CRM) & Customer Service και σε συνεργασία με την DIS.

Τα ΔΕΗ ΒΙΤΕ Awards 2023 φιλοξένησαν περισσότερα από 600 στελέχη του κλάδου Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) που πρωτοπορούν στον ψηφιακό μετασχηματισμό. To Gold Award για λογαριασμό της Kinsen Hellas, παρέλαβαν οι Δημήτρης Ανθόπουλος, Finance Director και Κωνσταντίνος Συμβουλίδης, Systems Operations Manager.

Η Kinsen Hellas, η κορυφαία λύση κινητικότητας στη χώρα μας προχώρησε στον ψηφιακό επιχειρησιακό μετασχηματισμό της με την DIS και τα Microsoft Dynamics 365 Sales (CRM) και Microsoft Dynamics 365 Customer Service με στόχο την οργάνωση του πελατολογίου της, την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της και τη βελτιστοποίηση των προβλέψεων κόστους και τζίρου.

O συντελεστής της επιτυχίας βρίσκεται στο business cloud της Microsoft και στην εξειδίκευση της DIS, κορυφαίου παρόχου λογισμικού για καινοτόμες επιχειρηματικές λύσεις στην Ελλάδα, στο Digital Business Transformation. Διακρίσεις σαν αυτές έρχονται σε συνέχεια της πρόσφατης βράβευσης της DIS ως Cloud Provider of the Year για τρίτη διαδοχική χρονιά και αποτελούν απόδειξη της δέσμευσης της DIS στην αριστεία και της αφοσίωσής της στην παροχή λύσεων αιχμής που ενδυναμώνουν τις επιχειρήσεις και προωθούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας ήταν τα συστήματα της Kinsen Hellas να τεθούν σε λειτουργία σε χρονικό διάστημα μόλις 3 μηνών βελτιώνοντας μια σειρά διαδικασιών.

Πλέον, με τη λύση Microsoft Dynamics 365 Sales (CRM) & Customer Service της DIS, η Kinsen Hellas:

Απέκτησε μία σφαιρική εικόνα των επαφών της χτίζοντας εξατομικευμένα προφίλ, μέσω της ΑΙ τεχνολογίας με αποτέλεσμα την καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες και την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση μέσω οποιουδήποτε καναλιού και από οποιαδήποτε συσκευή.
Απέκτησε τη δυνατότητα ιεράρχησης των ευκαιριών πώλησης, λαμβάνοντας ενημερωμένα δεδομένα και αναλυτικά στοιχεία μέσω των Customer Insights και ισχυρών ΑΙ εργαλείων, με αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων τους.
Πλέον, διαθέτει πληροφορίες για τους πελάτες και τις ανάγκες τους, και μπορεί να προσαρμόζει τις επικοινωνίες marketing, προωθητικές ενέργειες, προσφορές και υπηρεσίες, συνθέτοντας έτσι μια omni-channel εμπειρία για τους πελάτες αξιοποιώντας όλα τα κανάλια επικοινωνίας.

Τέλος, το Microsoft Dynamics 365 CRM της Kinsen Hellas συνεργάζεται αδιάλειπτα με το Microsoft Dynamics 365 Finance & Supply Chain Management που διατηρεί η εταιρεία και έχει υλοποιήσει η DIS.

Πηγή