Τεχνολογία

Ανεβάζει τις τιμές η Netflix



Η Netflix ακρίβυνε κατά 10% την πιο δημοφιλή συνδρομητική της υπηρεσία, φέρνοντάς την στα 11 δολάρια το μήνα, προκειμένου να χρηματοδοτήσει τα φιλόδοξα σχέδιά της για την παραγωγή νέων σειρών και ταινιών.

Οι μετοχές αμέσως κατέγραψαν άνοδο που έφτασε το 4,5%, καθώς οι επενδυτές πιστεύουν ότι το ιντερνετικό κανάλι μπορεί να διευρύνει τη βάση των συνδρομητών του, χρεώνοντας ταυτόχρονα περισσότερα για τα προϊόντα του.

Πέρα από την υψηλότερη τιμή για το πιο ευρέως διαδεδομένο πακέτο της, η Netflix ανέβασε και το premium πακέτο κατά 17% στα 14 δολάρια το μήνα. Και τα δύο προσφέρουν εικόνα υψηλής ανάλυσης και δυνατότητα θέασης από πολλαπλές οθόνες. Το βασικό πακέτο των 8 δολαρίων θα παραμείνει ως έχει. Η εταιρεία θα αρχίσει να ενημερώνει σχετικά τους συνδρομητές της από τις 19 Οκτωβρίου και θα εφαρμόσει τις αυξήσεις σε βάθος αρκετών μηνών.

Μέχρι τώρα οι δουλειές της Netflix έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα ευαίσθητες και στην παραμικρή αλλαγή τιμών. Το 2015 ανακοίνωσε αύξηση ενός δολαρίου στο πιο δημοφιλές πακέτο για νέους συνδρομητές, με αποτέλεσμα ο ρυθμός αύξησης των νέων συνδρομών να πέσει στα χαμηλά τριετίας και οι μετοχές να πάρουν την κατιούσα. Ενώ το 2011 είχε χάσει 800.000 συνδρομητές στις ΗΠΑ μέσα σε ένα τρίμηνο όταν διαχώρισε τις υπηρεσίες streaming και DVD, διπλασιάζοντας το κόστος για κάποιους καταναλωτές.

Πληρώνουν για καλό περιεχόμενο

Και στις δύο περιπτώσεις, όμως, η εταιρεία εξακολούθησε να μεγαλώνει, αποδεικνύοντας ότι το κοινό διατίθεται να πληρώσει περισσότερα όταν πρόκειται για αποκλειστικά προγράμματα του Netflix. Στο τέλος του δεύτερου τριμήνου είχε φτάσει σχεδόν τα 104 εκατομμύρια συνδρομητές, η πλειοψηφία των οποίων εκτός ΗΠΑ.

Και αυτή τη φορά είναι σχεδόν απίθανο να υπάρξουν μαζικές ακυρώσεις συνδρομών γιατί η υπηρεσία streaming προσφέρει περισσότερο περιεχόμενο από ποτέ και παραμένει οικονομικότερη από πολλούς νέους ανταγωνιστές όπως η Hulu και το YouTube, οι τηλεοπτικές υπηρεσίες των οποίων κοστίζουν περίπου 40 δολάρια το μήνα.

Δεν υπάρχει ταβάνι

Φέτος η Netflix ξοδεύει 6 δισ. δολάρια για το πρόγραμμά της και την επόμενη σεζόν σκοπεύει να αυξήσει το ποσό στα 7 δισ. Η εταιρεία δεν βάζει όριο στα χρήματα που ξοδεύει για να προσελκύσει θεατές από άλλα δίκτυα, και ο οικονομικός διευθυντής Ντέιβιντ Γουέλς έχει δηλώσει ότι σύντομα μπορεί να ξοδεύουν 20 δισ. δολάρια για ένα μόνο επεισόδιο τηλεοπτικής σειράς. Για να συγκρίνετε, η έκτη σεζόν του «Game of Thrones» είχε κοστίσει στο HBO 10 εκατ. ανά επεισόδιο. Περισσότερες από 200 θα είναι οι δικές της παραγωγές φέτος, από ταινίες και σειρές μέχρι ντοκιμαντέρ και stand-up κωμωδία.

Οι αυξήσεις στις υπηρεσίες της Netflix, πάντως, δεν θα «περάσουν» το ίδιο ανώδυνα σε φτωχότερα μέρη του πλανήτη. Η εταιρεία επεκτάθηκε τον Ιανουάριο του 2016 στο μεγαλύτερο μέρος της Ασίας, της Αφρικής και της Μέσης Ανατολής, όπου ακόμη δεν έχει συγκεντρώσει αρκετούς συνδρομητές. Ο διευθύνων σύμβουλός της Ριντ Χάστινγκς έχει δηλώσει ότι θα ήθελε το 80% των συνδρομητών να μην προέρχεται από τις ΗΠΑ.

Πηγή: insider.gr

Διαβάστε ακόμα:



Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *