Η απάντηση του βιολιστή Στρατάκη για την εμφάνισή του στο Προεδρικό Μέγαρο με βερμούδα και σαγιονάρες

Ο καταξιωμένος βιολιστής Ιωάννης Στρατάκης, μέλος της Συμφωνικής της ΕΡΤ επιβεβαίωσε πως ήταν αυτός για τον οποίον προκλήθηκε σάλος στα social media. Ο καλλιτέχνης γράφει σε ανάρτησή του πως πήγε στη δεξίωση και άλλαξε εκεί προκειμένου να παίξει. 

Δόθηκε τελικά απάντηση στο μυστήριο των τελευταίων ωρών σχετικά με την εμφάνιση ενός άνδρα με βερμούδα και σαγιονάρα στη δεξίωση στο Προεδρικό Μέγαρο για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας, μετά τον σάλο που προκλήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ειδικότερα, ο ίδιος ο καλλιτέχνης, ο οποίος αποκάλυψε την ταυτότητά του, είναι ο κ. Ιωάννης Στρατάτης, μέλος της Συμφωνικής της ΕΡΤ ο οποίος είχε μόλις αφιχθεί στον χώρο της δεξίωσης προκειμένου να παίξει με τα υπόλοιπα μέλη της ορχήστρας.

Ο καλλιτέχνης, ο οποίος έπεσε θύμα άγριας λεκτικής επίθεσης, λόγω της εξωτερικής του εμφάνισης, με μία μακροσκελή ανάρτησή του, περιγράφει ότι είχε όντως προηγουμένως βρεθεί σε παραλία και οδήγησε επί 1,5 ώρα προκειμένου να φτάσει στην εκδήλωση και ότι στη συνέχεια φόρεσε το κοστούμι του, το οποίο δεν είχε φορέσει προηγουμένως για να μην το τσακαλώσει από τον ιδρώτα κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

Η ανάρτηση στο Facebook:

«Νά ποὺ μετὰ ἀπὸ σχεδὸν 50 χρόνια ὑπηρέτης τῆς τέχνης ἔγινα διάσχημος γιὰ μιὰ παντόφλα.

Εἶδες ποὺ τελικὰ κανεὶς δὲν γνωρίζει τὴν τύχη του!

Γιὰ τὰ ψιλὰ γράμματα:

1) Δὲν ὑπῆρξα προσκελκλημένος στὴν ἑορτὴ τῆς ἀποκαταστάσεως

2) Ἦλθα πράγματι ἀπὸ τὴν παραλία ἀπ’ εὐθείας στὴν (ἐργολαβικὴ) ἐργασία μου, μὲ ὁδικὸ ταξίδι 1,5 ὥρας μέσα στὴν ντάλα γιὰ νὰ εἶμαι στὴν ὥρα μου.

3) Δὲν θὰ φόραγα τὸ (κατὰ τὰ ἄλλα ὄμορφο) κοστούμι ἐργασίας διότι εἶναι ἀπὸ χονδρὸ χειμερινὸ ὑφασμα καὶ κοντὰ στὰ 60 μου δὲν ἀντέχω καὶ πολὺ τὴν ζέστη καὶ τὴν ὑγρασία. Ἄλλωστε ἂν τὸ φόραγα ἀπὸ πρὶν ἴσως νὰ τσαλακωνόταν ἀπὸ τὸν ἱδρῶτα.

4) Ὅταν φθάσαμε δὲν εἶχε κανεὶς σκεφθεῖ ὅτι μπορεῖ νὰ διψᾶμε. Μετὰ ἀπὸ ὥρα ἔφεραν νερὸ. Δυστυχῶς τὸ ἐναπόθεσαν στὴν νοτιοανατολικὴ πλευρὰ τοῦ κήπου, ἴσως 1+ χιλιόμετρο μακρυὰ ἀπὸ τὰ καμαρίνια τῶν «ἐργατῶν». Ἐκείνη τὴν πορεία πρὸς τὸ νερὀ κατέγραψε ὁ φακὸς, ὥρα ποὺ ὁ κόσμος -πλὴν ἐλαχίστων- δὲν εἶχα ἀκόμη δεχθεῖ ἐπισκέπτες. Θὰ ἔβγαινα νὰ ἀγοράσω νεράκι ἀπ’ ἔξω, ἀλλὰ γιὰ λόγους ἀσφαλείας τὰ ΑΔΤ μας κρατοῦσε ἡ ἀσφάλεια εἰσόδου, ἄρα δὲν μποροῦσα οὔτε νὰ βγῶ οὔτε νὰ ξαναμπῶ.

5) Σήμερα τὸ πρωῒ διαπίστωσα πὼς μοιάζω μὲ γνωστὸ δημοσιογράφο-συντάκτη ἐπίσης γνωστῆς ἐφημερίδας, ποὺ ὁ ἄνθρωπος βρῆκε τὸν μπελά του (ἐκτὸς τὸ δικό μου σοκ).

6) Λυποῦμαι ποὺ ἔγινα ἀφορμὴ γιὰ τὸση ταραχή, δικαιολογημένη μερικῶς ἐὰν κανεὶς δὲν γνωρίζῃ πὼς ἡ φωτογραφία ἐλήφθη ἀρκετὰ πρὶν τὴν ἔναρξι τῆς ἐκδηλώσεως.

7) Λυποῦμαι ἐπίσης ποὺ ἔγινα ἀφορμὴ νὰ χυθῇ τόσο λεκτικὸ δηλητήριο στὸ διαδίκτυο.

Μὴν ἀνησυχῇτε ὅμως, τὰ κοστούμια μου εἶναι ὑπεράριθμα καὶ δὲν ὁδηγεῖς μὲ λουστρίνια, ἀλλὰ τὰ φέρνεις μαζί καὶ ντύνεσαι ὅταν πρέπει ὅπως πρέπει.

Ἄ! καὶ κάτι ἄλλο, τὴν Δημοκρατία δὲν τὴν κάνουν τὰ ροῦχα. Ρωτῆστε τὸν Κλεισθένη καὶ τὸν Περικλῆ γιὰ τὸ ποιά μάρκα κοστούμια προτιμοῦσαν. Ἐγὼ εἶμαι πιὸ κοντὰ μὲ τὴν σαγιονάρα… Καὶ ὄχι, δὲν πῆγα νὰ κάνω κάποια πολιτικὴ δήλωσι ἢ πρότασι. Εἶμαι μικρός καὶ ἱκανοποιημένος».

Ποιος είναι ο Ιωάννης Στρατάκης

Από το 1974 άρχισε να μελετά μουσική (βιολί και βιόλα) στην Ελλάδα, Ολλανδία, Μ. Βρεττανία, Ιταλία, Γερμανία, Ελβετία κ.α. Τιμήθηκε με την υποτροφία «Μουσηγέτης» από τον Χ .Λαμπράκη. Μετά το τέλος των σπουδών του παρακολούθησε σεμινάρια μουσικής τεχνικής και ερμηνείας. Παράλληλα παρακολούθησε πανεπιστημιακά προγράμματα διοίκησης καλλιτεχνικών οργανισμών (Amsterdam, Maastricht) και σεμινάριο ραδιο-τηλεοπτικής εκφώνησης (Amsterdam).

Ίδρυσε και διηύθυνε φεστιβάλ κλασικής μουσικής (Flevoland, Ολλανδίας 2003-2004). Έδωσε αμέτρητες συναυλίες ως κορυφαίος μουσικός ορχήστρας, μουσικός δωματίου και σολίστ κυρίως στο εξωτερικό όπου έζησε τα τελευταία 30 χρόνια.

Δίδαξε βιόλα στη Μουσική Ακαδημία του Amsterdam/Hilversum. Υπήρξε συντάκτης του περιοδικού τύπου της Ελληνικής Κοινότητος Ουτρέχτης. Στην Ελλάδα επέστρεψε το 2014 ως κορυφαίος βιολιστής της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ, της Καμεράτας ΜΜΑ, της Metropolitan Symphony Orchestra of Athens, μουσικός δωματίου και εκπαιδευτής της Ορχήστρας Νέων «ΜΟΥSA» του ΜΜ Θεσσαλονίκης.

 Έπειτα από 25 χρόνια μελέτης της αρχαιοελληνικής προφοράς, από το 2015 έχει αρχίσει να παρουσιάζει σε μορφή θεατρικού αναλογίου και ως ακουστικά βιβλία κείμενα της αρχαιοελληνικής γραμματείας. Ακόμη διατηρεί την ιστοσελίδα www.podium-arts.com/el/

Πηγή