To Publicis Groupe CEE λανσάρει το «Vault»: Ένα εργαλείο αιχμής για τη βελτιστοποίηση επενδύσεων σε precision marketing
18 May To Publicis Groupe CEE λανσάρει το «Vault»: Ένα εργαλείο αιχμής για τη βελτιστοποίηση επενδύσεων σε precision marketing
Posted at 21:04h
in LIFE TECH
by Soustas
Το Publicis Groupe Κεντρικής & Ανατολικής Ευρώπης (CEE) ανακοινώνει το λανσάρισμα του Vault, μιας καινοτόμου λύσης για τη βελτιστοποίηση της media επένδυσης, το οποίο βασίζεται στην Tεχνητή Nοημοσύνη. Το Vault αξιοποιεί προηγμένα οικονομετρικά μοντέλα και αλγορίθμους Tεχνητής Nοημοσύνης, για να δώσει τη δυνατότητα στους πελάτες να λαμβάνουν πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με την κατανομή του προϋπολογισμού μάρκετινγκ, μεγιστοποιώντας έτσι την απόδοση των επενδύσεων τους και επιτυγχάνοντας καλύτερα επιχειρηματικά αποτελέσματα.
Το Vault είναι ένα multi-market εργαλείο που έχει αναπτυχθεί σε όλες τις οικονομετρικές εφαρμογές των αγορών της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης και έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει αξία στους τοπικούς πελάτες, καθώς και στους πολυεθνικούς πελάτες του Publicis Groupe στην περιοχή.
Μιλώντας για το Vault, η Maria Tudor, Chief Operating Officerτου Publicis Groupe CEE, δήλωσε: «Το Vault αποτελεί μια συνεκτική προσέγγιση για όσους ασχολούνται με το μάρκετινγκ σε διαφορετικούς κλάδους και σε κάθε αγορά της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Ακόμη και για τις μικρότερες αγορές που δεν διαθέτουν τοπικά δεδομένα, θα εκπροσωπούνται από αντιπροσωπευτικά στοιχεία από τις άλλες χώρες. Το εργαλείο αυτό προσφέρει ένα πραγματικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους πελάτες μας, τοπικούς ή πολυεθνικούς, καθώς και σε εμάς».
Επιπλέον, πρόσθεσε: «Το Vault είναι μια συλλογική προσπάθεια ομάδων από όλο το Publicis Groupe CEE, μια πραγματική «Power of One», όπως λέμε στην Publicis, υπό την καθοδήγηση της ομάδας δεδομένων και ανάλυσης του Publicis Groupe Poland. Η πολωνική ομάδα δημιούργησε ένα απίστευτο εργαλείο που είναι έτοιμο και προσβάσιμο σε όλες τις ομάδες μας στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη».
Ο CEO του Publicis Groupe Greece & Southeast Europe, Αντώνης Πασσάς, δήλωσε: «Το Vault και οι δυνατότητες που παρέχει, αντικατοπτρίζει για άλλη μια φορά τη δέσμευσή μας πίσω από την καινοτομία των data αλλά και την προσήλωσή μας στο αποτέλεσμα και την ανταποδοτικότητα των επενδύσεων των πελατών μας. Το Vault έρχεται να εμπλουτίσει το ήδη πολύ δυνατό οπλοστάσιο του Publicis Groupe σε πρωτοποριακές λύσεις, επιτρέποντας μας να πετύχουμε ακόμα καλύτερες αποδόσεις, βελτιώνοντας περαιτέρω την ήδη υψηλή αποτελεσματικότητα των media agencies του Publicis Groupe».
H Chief Media Officer του Publicis Groupe Greece, Αντιγόνη Γαλάνη, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που φέτος λανσάρουμε μια ακόμα σημαντική καινοτομία του Ομίλου μας στην Ελλάδα. Το Vault συνδυάζει και προσφέρει μια ολοκληρωμένη ανάλυση όλων των παραγόντων που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα των marketing στόχων και καμπανιών. Μέσα από αυτή την καταγραφή και αξιολόγηση διευκολύνει τη βελτιστοποίηση της στοχευμένης στρατηγικής τους, συνδυάζοντας την με πρόβλεψη των αποτελεσμάτων. Με το Vault, μια επιπλέον πλατφόρμα planning και optimization, προσαρμόζουμε την προσέγγισή μας στους πελάτες μας και, έχοντας ως βάση αυτό που απαιτεί πλέον η αγορά, διασφαλίζουμε τα αποτελέσματα τους και εστιάζουμε σε παράγοντες που απαιτεί η κάθε κατηγορία».
Το Vault περιλαμβάνει εκτιμήσεις, όπως brandpositioning, εποχικότητα, ημερολογιακά προωθητικά πλάνα και παράγοντες κόστους, παρέχοντας στους πελάτες αξιοποιήσιμες πληροφορίες προσαρμοσμένες στους συγκεκριμένους επιχειρηματικούς τους στόχους.
Τα βασικά χαρακτηριστικά του Vault περιλαμβάνουν:
1. Γραφήματα Απόδοσης: Περιλαμβάνονται διαδραστικά γραφήματα που παρουσιάζουν λεπτομερή δεδομένα σχετικά με παραμέτρους όπως το adstock και halflife, διευκολύνοντας τον προσδιορισμό του βέλτιστου επιπέδου δαπανών και εύρους για κάθε κανάλι.
2. Λειτουργικότητα προγράμματος: Επιτρέπει την πρόβλεψη της αυξητικής ανάπτυξης των KPI με βάση τα σχέδια καμπανιών και τα πλάνα δραστηριοτήτων της εταιρείας για όλο το έτος. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να συγκρίνουν σχετικά σενάρια και να επιλέγουν την προσέγγιση με τη βέλτιστη απόδοση επένδυσης (ROI).
3. Μονάδα βελτιστοποίησης: Χρησιμοποιεί αλγορίθμους Τεχνητής Νοημοσύνης για τη βελτιστοποίηση των πλάνων για τα Media, λαμβάνοντας υπόψη μια σειρά μαθηματικών και επιχειρηματικών πτυχών. Αυτό επιτρέπει την αυτοματοποιημένη δημιουργία πλάνων καμπανιών βελτιστοποιημένων για τη μέγιστη επίτευξη KPI εντός των καθορισμένων προϋπολογισμών, παράλληλα με συστάσεις σε επίπεδο προϋπολογισμού για μεμονωμένα κανάλια και ολόκληρες καμπάνιες.
Το Vault θα εφαρμοστεί και θα χρησιμοποιηθεί από τις ομάδες του Publicis Groupe CEE για την υποστήριξη των καμπανιών των πελατών τους σε όλη την περιοχή.