Τεχνολογία

Skroutz: 20 χρόνια συμβάλλουμε στην ανάπτυξη του e-commerce στην Ελλάδα

13 Jan Skroutz: 20 χρόνια συμβάλλουμε στην ανάπτυξη του e-commerce στην Ελλάδα

Posted at 11:15h
in BUSINESS, LIFE TECH
by Soustas

Η Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, γιορτάζει φέτος 20 χρόνια γεμάτα στιγμές δημιουργίας, ανάπτυξης και καινοτομίας.

Όλα ξεκίνησαν το 2005, ως ένα φιλόδοξο εγχείρημα με το όνομά του να αποτελεί έμπνευση από το γνωστό παραμύθι του Ντίκενς και με την ελπίδα να λύσει ένα πολύ υπαρκτό πρόβλημα. Να μπορεί ο καταναλωτής να βρει συγκεντρωμένες και να συγκρίνει τις πολλές και διαφορετικές τιμές που υπήρχαν στην αγορά για κάθε προϊόν. Αυτό που ξεκίνησε σαν μια online βόλτα στα μαγαζιά για έρευνα αγοράς, εξελίχθηκε με εντυπωσιακό ρυθμό στο δημοφιλέστερο marketplace στην ελληνική αγορά και όχι μόνο.

To 2009 αποτελεί την πρώτη μεγάλη στιγμή ανάπτυξης της εταιρείας, καθώς 500 συνεργάτες την εμπιστεύονται και καταγράφονται πάνω από 300.000 προϊόντα διαθέσιμα στην πλατφόρμα για τους καταναλωτές. Ενώ το 2016 σηματοδοτεί τη μετάβαση του Skroutz από πλατφόρμα σύγκρισης τιμών σε marketplace, αλλάζοντας τον τρόπο που οι καταναλωτές ψωνίζουν online και ανοίγοντας νέους δρόμους για τους εμπόρους.

Οι επόμενες χρονιές αποτελούν ενδεχομένως τις σημαντικότερες όσον αφορά στη διαμόρφωση και εδραίωση του Skroutz ως το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα.  Με το 2020 να σηματοδοτεί μια σημαντική στιγμή στην ιστορία του οργανισμού με τη στρατηγική συνεργασία με την CVC Capital Partners, ανοίγοντας δρόμους για περαιτέρω ανάπτυξη και καινοτομία.

Ενώ τα επόμενα χρόνια λανσάρονται μια σειρά από υπηρεσίες όπως: η συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus, η Skroutz Last Mile, μεταφορική του ομίλου, που έφτασε να αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη στη χώρα, και υπηρεσίες όπως το Fulfilled by Skroutz. Επίσης, η εξαγορά της EveryPay και η απόκτηση της EMI άδειας της συνετέλεσε ώστε η Skroutz να αποτελεί μέλος των Ευρωπαϊκών fintech και εισήγαγε εργαλεία όπως το BNPL πρόγραμμα της, την Express παράδοση και το προσωποποιημένο Skroutz Feed.

Το 2023 φέρνει την εξάπλωση στην Κύπρο αλλά και τις παραδόσεις στην Ευρώπη, ενώ τα Skroutz Points φτάνουν τα 1.000, με στόχο τα 4.000 το 2025. Το 2024 ολοκληρώνεται με την εισαγωγή υπηρεσιών όπως το Skroutz Wallet, το Skoop για αγοραπωλησίες μεταχειρισμένων, αλλά και τη δυνατότητα αγορών supermarket μέσω skroutz.

Ο κ. Χατζηγεωργίου, CEO της Skroutz, με αφορμή τον εορτασμό των 20 χρόνων δήλωσε σχετικά: «Από την πρώτη μέρα δημιουργίας της Skroutz, προσπαθούμε να λύσουμε ένα πολύ αληθινό πρόβλημα. Το να κάνουμε το online shopping εύκολο, άμεσο και ασφαλές. Με δουλειά, καινοτομία και τη στήριξη των συνεργατών μας, καταφέραμε να εξελιχθούμε σε κάτι πολύ μεγαλύτερο από αυτό που είχαμε ονειρευτεί. Σε ένα marketplace που προσφέρει τις υπηρεσίες του και εξυπηρετεί όχι μόνο την Ελλάδα αλλά και καταναλωτές στην Ευρώπη, ανοίγοντας δρόμους ανάπτυξης για τους συνεργάτες μας».

Πηγή