Michele Morrone: Το νέο πρόσωπο της Hell Energy
12 Sep Michele Morrone: Το νέο πρόσωπο της Hell Energy
Posted at 11:27h
in Cinema world, MOVIES
by Soustas
Οι περισσότεροι γνωρίζουν τον Michele Morrone μέσα από την ερμηνεία του ως Massimo Torricelli στην ταινία «365 Μέρες» η οποία κυκλοφόρησε στο Netflix τον Φεβρουάριο του 2020. Αυτό όμως που ίσως δεν γνωρίζουν είναι ότι ο Morrone δεν έχει φοιτήσει ποτέ σε δραματική σχολή, έχει ωστόσο γυρίσει αρκετά φιλμς προσπαθώντας έτσι να μάθει τα κινηματογραφικά κατατόπια. Έχει ακόμη πάρει μέρος στο θρίλερ Home Sweet Home Rebirth – μια διασκευή βιντεοπαιχνιδιού με υπερφυσικά στοιχεία – το οποίο εν μέρει γυρίστηκε στη Βουδαπέστη. Φιλοδοξία του είναι να υποδυθεί στο μέλλον πιο σύνθετους και απαιτητικούς ρόλους. Όπως χαρακτηριστικά έχει δηλώσει στο ELLE, θα ήθελε να υποδυθεί έναν μουγκό άνδρα που να μπορεί να επικοινωνεί μόνο με τα μάτια και τις χειρονομίες του. Μια μέρα θα ήθελε επίσης να κάνει μια κωμωδία δράσης ή ένα ιστορικό δράμα. Όπως αποκαλύπτει στην συνέντευξή του στο People, λατρεύει τις ταινίες της Marvel και θα ήταν ευτυχής να υποδυθεί έναν κακό μάγο.
Πέρα όμως από ηθοποιός, ο 33 γοητευτικός Ιταλός ασχολείται και με τη μουσική. Έμαθε να παίζει κιθάρα σε ηλικία 25 ετών μέσα από βίντεο στο YouTube ενώ έχει ήδη κυκλοφορήσει δύο μουσικά άλμπουμ, το «Dark Room» το 2020 με πολλά από τα τραγούδια του να ακούγονται στην πρώτη ταινία της τριλογίας «365 Μέρες» και το «Double» το 2023 καθώς και το μουσικό βίντεο για το τραγούδι Feel It, το οποίο επίσης ακούγεται στην ταινία «365 Μέρες» και έχει ήδη συγκεντρώσει πάνω από 75 εκατομμύρια προβολές στο YouTube. Στην Ελλάδα είναι επίσης γνωστός και μέσα από την εμφάνισή του στη σκηνή του MadWalk ερμηνεύοντας το Sweet Dreams.
Συχνά είναι καλεσμένος και σε εκδηλώσεις μόδας ενώ έχει επιλεχθεί και ως το πρόσωπο της GUESS και της Dolce & Gabbana. Το 2023 μάλιστα μαζί με την Katy Perry προωθούσαν ένα άρωμα της τελευταίας εταιρείας.
Φέτος, ο Michele Morrone έγινε το νέο πρόσωπο της παγκόσμιας διαφημιστικής καμπάνιας της HELL Energy, η οποία προβάλλεται ήδη σε περισσότερες από 60 χώρες. Οι θεατές μπορούν να απολαύσουν τον χαρισματικό Ιταλό σε στιγμές της καθημερινότητάς του, παρέα με ένα δροσερό HELL, τονίζοντας πως οι επιλογές του είναι αυτές που τον κάνουν πραγματικά ξεχωριστό.