Αυλαία για την Air Berlin
Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 29 Οκτωβρίου 2017, 04:55
Τέλος εποχής για την Air Berlin. Mε την πτήση ΑΒ6210 Μόναχο-Βερολίνο έπεσαν το βράδυ οι τίτλοι τέλους για την δεύτερη σε μέγεθος γερμανική αεροπορική εταιρία. Αβεβαιότητα για χιλιάδες εργαζομένους.
Μετά από σχεδόν 40 χρόνια αδιάκοπης λειτουργίας προσγειώθηκε χθες το βράδυ στο Βερολίνο η τελευταία πτήση της Air Berlin, που μέχρι πριν λίγες εβδομάδες ήταν, μετά την Lufthansa, η δεύτερη σε μέγεθος γερμανική αεροπορική εταιρία. Λίγο πριν τα μεσάνυχτα εργαζόμενοι της χρεοκοπημένης εταιρίας υποδέχθηκαν με παρατεταμένα χειροκροτήματα την τελευταία πτήση από το Μόναχο, η οποία πριν προσγειωθεί στο αεροδρόμιο Τέγκελ έλαβε ειδική άδεια για μερικούς τιμητικούς γύρους πάνω από το Βερολίνο.
Εμφανώς συγκινημένη η αεροσυνοδός και μέλος του συνδικάτου Ver.di Κριστίνε Μπέλε δήλωσε: «Είναι μια μαύρη μέρα για τους εργαζόμενους στην Air Berlin. Η τελευταία πτήση δεν σημαίνει για μας μόνο ότι χάνουμε την δουλειά μας, αλλά ότι αποχαιρετούμε μια εταιρία και τους συναδέλφους, οι οποίοι ήταν για μας σαν οικογένεια. Είναι οι άνθρωποι, οι εργαζόμενοι που έφθασαν την Air Berlin εκεί που βρίσκονταν και τώρα πολλοί από αυτούς αντιμετωπίζουν ένα αβέβαιο μέλλον».
Στον «αέρα» χιλιάδες εργαζόμενοι
8.000 άνθρωποι εργάζονταν στην Air Berlin όταν κήρυξε πτώχευση τον περασμένο Αύγουστο με χρέη που έφθαναν τα 1,5 δις ευρώ. Κάποιοι θα συνεχίσουν να εργάζονται για την Lufthansa, η οποία εξαγόρασε πάνω από 80 αεροσκάφη της χρεοκοπημένης εταιρίας ή για την EasyJet που αναλαμβάνει συνολικά 25 αεροσκάφη της Air Berlin. Πολλοί εργαζόμενοι αναγκάζονται ωστόσο να αναζητήσουν δουλειά αλλού ή να αποταθούν στο ταμείο ανεργίας.
Ο πρώην πιλότος της Air Berlin Ντιρκ Σόμερφελντ κάνει λόγο για αδιαφορία απέναντι στους εργαζόμενους που επί τόσα χρόνια στήριξαν με κάθε τρόπο την Air Berlin: «Είναι λυπηρό ότι η Lufthansa, που αγόρασε τα περισσότερα αεροσκάφη της εταιρίας μας, δεν αναλαμβάνει ευθύνη απέναντι στους εργαζόμενους. Παρά τις διάφορες υποσχέσεις το ενδιαφέρον εστιάζεται μόνο στα αεροσκάφη, τα σλοτς, τα δρομολόγια και τον τεχνικό εξοπλισμό. Κανείς όμως δεν μιλά για τους εργαζόμενους. Πίσω από κάθε προϊόν υπάρχουν παντού και πάντα άνθρωποι».
Πηγή: Deutsche Welle
Τελευταία ενημέρωση: Κυριακή, 29 Οκτωβρίου 2017, 04:55