Τεχνολογία

Τέλος εποχής για το Skype: Η Microsoft ανακοινώνει το κλείσιμό του

04 Mar Τέλος εποχής για το Skype: Η Microsoft ανακοινώνει το κλείσιμό του

Posted at 14:49h
in INTERNET, LIFE TECH
by Soustas

Μετά από 22 χρόνια λειτουργίας, η Microsoft ανακοίνωσε ότι θα διακόψει τη λειτουργία του Skype τον Μάιο του 2025. Η απόφαση αυτή σηματοδοτεί το τέλος μιας εποχής για την πλατφόρμα επικοινωνίας που υπήρξε πρωτοπόρος στις βιντεοκλήσεις και στις διαδικτυακές συνομιλίες.

Η απόφαση της Microsoft

Η Microsoft, η οποία εξαγόρασε το Skype το 2011 έναντι 8,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, εξήγησε ότι η απόφαση αυτή είναι μέρος της στρατηγικής της για την ενοποίηση των υπηρεσιών επικοινωνίας της. Αντί του Skype, η εταιρεία θα προωθήσει το Microsoft Teams Free, μια πλατφόρμα που προσφέρει περισσότερες δυνατότητες και ενσωμάτωση με τα εργαλεία παραγωγικότητας της Microsoft.

Τι σημαίνει αυτό για τους χρήστες

Οι υπάρχοντες χρήστες του Skype θα έχουν τη δυνατότητα να μεταβούν στο Microsoft Teams Free, χρησιμοποιώντας τα ίδια διαπιστευτήρια. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, οι επαφές και τα δεδομένα των χρηστών θα μπορούν να μεταφερθούν εύκολα στην νέα πλατφόρμα.

Η ιστορία του Skype

Το Skype ιδρύθηκε το 2003 από τους Niklas Zennström και Janus Friis και έγινε γρήγορα ένα από τα πιο δημοφιλή εργαλεία επικοινωνίας παγκοσμίως. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, οι βιντεοκλήσεις του Skype γνώρισαν τεράστια άνοδο, αλλά σταδιακά η δημοτικότητά του μειώθηκε λόγω του ανταγωνισμού από πλατφόρμες όπως το Zoom, το Google Meet και φυσικά το Microsoft Teams.

Το μέλλον των διαδικτυακών επικοινωνιών

Η διακοπή του Skype αντικατοπτρίζει τη συνεχή εξέλιξη των διαδικτυακών επικοινωνιών. Οι σύγχρονες πλατφόρμες δίνουν πλέον έμφαση στην ομαδική συνεργασία, την ενσωμάτωση με εργαλεία γραφείου και την τεχνητή νοημοσύνη.

Η Microsoft διαβεβαιώνει ότι η μετάβαση στο Microsoft Teams θα είναι απρόσκοπτη και θα προσφέρει στους χρήστες ακόμα περισσότερες δυνατότητες. Ωστόσο, για πολλούς, το Skype θα παραμείνει ένα σύμβολο της εποχής όπου οι διαδικτυακές κλήσεις έγιναν καθημερινότητα.

 

Πηγή