Τελικά, ποιο είναι το μαγικό συστατικό που κάνει το νέο Piaggio Beverly τόσο θελκτικό;

Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Όταν αναφέρεται το όνομα Beverly στις μοτοσικλετιστικές παρέες πάντα το μυαλό μου πηγαίνει στη βροντερή Το νέο Beverly 300 S έρχεται σε τρεις χρωματισμούς, ασημί, σκούρο γκρι και πορτοκαλί.φωνή ενός παλιού φίλου ο οποίος έλεγε με στόμφο: “Όσο έχω την ικανότητα να οδηγώ θα αγοράζω Beverly, όταν σταματήσει να βγαίνει θα σταματήσω να οδηγώ!”. Κάθε φορά όμως που το έλεγε έσπευδα να τον ρωτήσω κάτι πολύ απλό. “Γιατί Beverly;”. Την απάντησή του πάντως άργησα πολύ να την καταλάβω γιατί ήταν το εξής απλό “Γιατί έτσι…”.

Με αφορμή τον ριζικό επανασχεδιασμό του νέου Piaggio Beverly 300 S για το 2021 νομίζω ότι είναι μια καλή ευκαιρία να δούμε γιατί τόσος κόσμος προτιμάει το ιταλικό scooter έναντι του – ομολογουμένως – πολύ δυνατού ανταγωνισμού. Κάτι πρέπει να κάνουν καλά εκεί στην Pontedera και την Πίζα για να έχουν στην κορυφή των πωλήσεων το Beverly, δεν μπορεί…

Δυνατό σημείο του νέου Beverly η εξαιρετική εμφάνιση

Τι είναι όμως αυτό που κάνει το Beverly αρεστό; Μήπως είναι η εμφάνισή του; Ιδιαίτερα για το 2021 το Στην έκδοση S βρίσκουμε μαύρη σέλα με ειδική ραφή και μαύρες ζάντες.καινούριο μοντέλο της Piaggio είναι πάρα πολύ όμορφο. Στο εμπρός μέρος δεν έχουμε σημαντικές αλλαγές σε σχέση με το παρελθόν με τον LED προβολέα εμπρός να κερδίζει τις εντυπώσεις. Στο πίσω μέρος όμως έχουμε πολύ σημαντικές αναβαθμίσεις. Τα φωτιστικά σώματα LED είναι εντελώς νέας σχεδίασης δημιουργώντας μαζί με την ουρά ένα πολύ σπορ αποτέλεσμα. Στο αθλητικό στυλ του scooter συμβάλει και η νέα βάση πινακίδας η οποία είναι τοποθετημένη χαμηλά και επιτρέπει στην ουρά να “φανεί” περισσότερο.

Το μάτι επίσης δεν μπορεί να μην πέσει πάνω στις καινούριες ζάντες οι οποίες έχουν νέα σχεδίαση με πολλαπλά μπράτσα. Είναι ξεκάθαρο λοιπόν ότι το νέο Beverly είναι ελκυστικό και εδώ ο αγοραστής μπορεί να ισχυριστεί ότι θα αγόραζε το scooter της Piaggio για την εμφάνισή του.

Φρεσκάρισμα στον κινητήρα για καλύτερη απόδοση και οικονομία

Η εμφάνιση λοιπόν είναι ένας σημαντικός λόγος να επιλέξεις το Beverly. Τι γίνεται όμως με τον κινητήρα του Το Beverly είναι εξοπλισμένο με σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης (ASR) της Piaggio.scooter; Η Piaggio δε θα μπορούσε να μην ασχοληθεί με το μηχανικό σύνολο του σημαντικού της μοντέλου, ιδιαίτερα όσον αφορά την αποτελεσματικότητά του. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας λοιπόν των 278 κ.εκ. έχει δεχτεί τη φροντίδα των ανθρώπων της εταιρίας με αποτέλεσμα να έχει μια αύξηση της ισχύος της τάξης του 23%. Αυτό σημαίνει ότι πλέον αποδίδει 25,8 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. με τη ροπή επίσης να είναι αυξημένη στα 26Nm στις 6.250 σ.α.λ. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού Magneti Marelli MIUG4 ECU, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω CVT αυτόματου κιβωτίου και ιμάντα.

Πολύ χαμηλή κατανάλωση η οποία κυμάνθηκε κοντά στα 3,5-3,7 λίτρα ανά 100 Km.Στο συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο της Piaggio αρέσει να ανεβάζει στροφές και αμέσως μπορείς να αντιληφθείς ότι το δυνατό του σημείο είναι οι μεσαίες και ψηλές στροφές. Αν ανοίξεις προσεκτικά το γκάζι ο κινητήρας είναι φιλικός και δεν τρομάζει με την ισχύ του, όταν όμως περιστρέψεις πιο αποφασιστικά το γκάζι τότε ο κινητήρας θα σου δείξει από τι είναι φτιαγμένος. Οι επιταχύνσεις είναι πολύ δυνατές και ανεβάζει χιλιόμετρα με γρήγορο ρυθμό χωρίς να χάνει σε κανένα σημείο μέχρι την τελική ταχύτητα του scooter πάνω από τα 130Km/h. Πολύ καλή δουλειά έχει γίνει στον ήχο του κινητήρα ο οποίος είναι δυναμικός, ενώ εξαιρετική δουλειά κάνει η μετάδοση η οποία περνάει απροβλημάτιστα και ποιοτικά τη δύναμη στην άσφαλτο. Ξεκάθαρα ο νέος κινητήρας του Beverly είναι αναβαθμισμένος και θα ήταν ένας καλός λόγος για κάποιον να τον προτιμήσει για την τεχνολογία και την αποτελεσματικότητά του.

Το καλύτερα εξοπλισμένο Beverly που φτιάχτηκε ποτέ!

Τι γίνεται όμως με τον εξοπλισμό; Η εποχή προστάζει πολλά συστήματα ασφάλειας και τεχνολογία αιχμής. Το άνοιγμα της σέλας, το άνοιγμα της τάπας καυσίμου, ακόμα και το ντουλάπι εμπρός ανοίγουν αρκεί να έχεις το κλειδί/πομπό στην τσέπη σου!Το Beverly είναι “μέσα στα πράγματα;”. Αδιαμφισβήτητα ένα από τα δυνατά σημεία του νέου scooter της Piaggio είναι ο εξοπλισμός του. Στο κομμάτι των συστημάτων ασφάλειας το Beverly έρχεται με σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης και ABS τελευταίας τεχνολογίας. Στο κομμάτι της καθημερινής ευκολίας το scooter έρχεται με σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί – το οποίο είναι από τα πλέον χρήσιμα εξαρτήματα σε μια σύγχρονη μοτοσικλέτα – διαθέτει επίσης LCD οθόνη 5,5 ιντσών με χειρισμό από το τιμόνι, θύρα USB για φόρτιση, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης του smartphone μέσω Bluetooth.

Κάτω από τη σέλα συναντάμε έναν φωτιζόμενο χώρο αποθήκευσης ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει δύο jet κράνη, ενώ στο εσωτερικό της ποδιάς υπάρχει ένα μεγάλο ντουλάπι το οποίο μπορεί να χωρέσει αρκετά πράγματα με πολλαπλές θήκες. Το Beverly είναι από τα scooter που δε θα παραπονεθείς ποτέ για τον εξοπλισμό του. Έχει άφθονους χώρους αποθήκευσης που θα σε εξυπηρετήσουν σε ψώνια σούπερ μάρκετ και καθημερινές μεταφορές πραγμάτων, ενώ το σύστημα χωρίς κλειδί θα σου κάνει τη ζωή εύκολη σε πολλά επίπεδα.

Ακλόνητο στο δρόμο με έμφαση στη σταθερότητα

Οκ, καταλάβαμε ότι σε όλα είναι βελτιωμένο και πολύ καλό το Beverly, αλλά τι γίνεται με το δια ταύτα – τηνΤο βάρος του scooter είναι 185 κιλά, ενώ το ρεζερβουάρ χωράει 12 λίτρα καυσίμου. οδήγηση δηλαδή. Η Piaggio δεν είχε να κάνει πολλή δουλειά στον συγκεκριμένο τομέα καθώς ήδη το Beverly ήταν από τα κορυφαία σε αυτόν τον τομέα. Το ατσάλινο πλαίσιο συνεργάζεται με ένα Showa τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός 35mm και δύο Showa αμορτισέρ πίσω με ρύθμιση προφόρτισης σε πέντε σημεία. Όλο το σύστημα σε συνδυασμό με τον εμπρός 16άρι τροχό και τον πίσω τροχό 14 ιντσών δημιουργούν ένα από τα καλύτερα σύνολα στο δρόμο. Πολύ καλή πρόσφυση ακόμα και αν το οδόστρωμα έχει ανωμαλίες, αυξημένη σταθερότητα στον αυτοκινητόδρομο και στιβαρότητα στις στροφές είναι τα βασικά του χαρακτηριστικά.

Απαιτεί λίγη περισσότερη προσπάθεια για να γύρει στην είσοδο της στροφής και στις αλλαγές κατεύθυνσης λόγω της έμφασης που έχει δοθεί στη σταθερότητα, αλλά κερδίζεις σε άνεση και εμπιστοσύνη. Τα φρένα επίσης είναι πολύ ισχυρά με έναν μεγάλο δίσκο εμπρός 300mm και έναν δίσκο πίσω 240mm με την αίσθηση στις μανέτες να είναι πολύ καλή, ενώ το ABS είναι εκεί για τη δύσκολη στιγμή απότομου φρεναρίσματος. Συνολικά, η συμπεριφορά του Beverly στο δρόμο έχει περισσότερο προσανατολισμό GT. Είναι άνετο και τρομερά σταθερό εμπνέοντας εμπιστοσύνη στην αναβάτη στις καθημερινές μετακινήσεις και στα μικρά ταξίδια.

Διατηρεί τη φιλοσοφία προσθέτοντας τεχνολογία και πολυτέλεια.

Δεν υπάρχουν τελικά πολλά να σκεφτεί κανείς για το νέο Piaggio Beverly 300 S. Είναι απόλυτα κατανοητό γιατί κάποιος επιλέγει το ιταλικό scooter αφού πολύ απλά δεν υπάρχει κάποιος τομέας στον οποίο υστερεί. Ένα καλοφτιαγμένο, όμορφο, σύγχρονο και αποδοτικό όχημα το οποίο φέρει ένα βαρύ όνομα στα πλαστικά του που το έχουν φέρει στην κορυφή των πωλήσεων όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε όλη την Ευρώπη. Θα έλεγα χωρίς αμφιβολία ότι δίκαια βρίσκεται ανάμεσα στα κορυφαία της αγοράς αφού είναι από εκείνες τις περιπτώσεις που το βαρύ όνομα συνοδεύεται από ένα αντάξιο – εξαιρετικό – σύνολο.

ΤΙΜΗ: 5.490€

Όλα τα στοιχεία για το Piaggio Beverly 300 S.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σύντομα διαθέσιμο το ηλεκτρικό Piaggio 1 με αρχική τιμή 2.690€

Πρόστιμο 1.500.000€ στην Peugeot Motorcycles για παράνομη αντιγραφή του Piaggio MP3

Η Aprilia σπάει το κατεστημένο με το RS660 και προσφέρει ενα supersport για όλους!

Πηγή